Cieľom tejto správy bolo identifikovať hlavné potreby vzdelávania pracovníkov s mládežou a mladých ľudí pracujúcich v kultúrnom a kreatívnom priemysle. V  tomto dokumente sme predstavili výstupy a  potreby z Českej republiku, Slovenska a Poľska, ktoré načrtli oblasti ďalšieho rozvoja vzdelávania.

Súčasťou vzdelávania bude sledovanie rozvoja kompetencií pred začiatkom vzdelávania a po jeho ukončení. Vzdelávanie by malo prispieť k zahájeniu samostatnej podnikateľskej činnosti alebo aspoň ku spracovaniu podnikateľskej myšlienku pomocou Lean Canvas modelu, ktorý by preukázal základné pochopenie podnikania v kreatívnom a kultúrnom priemysle.

V správe sú identifikované kompetencie, ktoré je potrebné rozvíjať u pracovníkov s mládežou, aby svoje vedomosti a zručnosti dokázali dobre odovzdávať mladým ľudom. Na základe výstupov z tejto správy metodika vzdelávania pracovníkov s mládežou v oblasti podnikania v kultúrnom a kreatívnom priemysle bude rozdelená do dvoch častí. Prvá časť metodiky bude venovaná osobnostnému rozvoju mladých ľudí so zameraním na témy ako typy osobností, komunikácia, medziľudské vzťahy, osobná tvorivosť, motivácia, kultúrna rozmanitosť, udržateľnosť, práca so zmenami, originalita, vytváranie sietí a  odvaha riskovať. Druhá časť metodiky bude venovaná odborným témam podnikania. Bude sa zaoberať témami, ako sú: byt profesionálom, základná legislatíva, ako sa predať, analýza trhu, testovacie služby, IT nástroje, ako byt v pluse, ďalšie finančné zdroje, sieťovanie podnikov a kvalita podnikania.

SPRÁVA O VZDELÁVACÍCH POTREBÁCH MLADÝCH LUDI V OBLASTI PODNIKANIA V KULTÚRNOM A KREATÍVNOM PRIEMYSLE_2-k

ZPRÁVA O VZDELÁVACÍCH POTREBÁCH MLÁDEŽE V OBLASTI PODNIKÁNÍ V KULTURNÍM A KREATIVNÍM PRUMYSLU_k

RAPORT NA TEMAT POTRZEB EDUKACYJNYCH MŁODZIEZY W ZAKRESIE PRZEDSIEBIORCZOSCI W OBSZARZE KULTURY I BRANZY TWÓRCZEJ -k

THE REPORT ON YOUTH EDUCATION NEEDS IN FIELD OF A CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRIES BUSINESS-k